Skandal w Paryżu

Lech Kaczyński:

Ja jestem z Polski i jestem honorowym prezesem największej partii opozycyjnej. Mój ojciec walczył całe życie o niepodległość. Wielu moich krewnych straciło z tego powodu życie. Mogę sobie zatem pozwolić, żeby powiedzieć, że Polacy nie chcą Euro. Chcę Pana po prostu poinformować, jak to odczuwają Polacy.

Życzę Panu, aby był Pan w stanie wykonać program Waszego przewodnictwa. Aby udało się Wam osiągnąć to, czego życzy Pan obywatelom europejskim.

Nicolas Sarkozy:

Jeżeli mówi Pan o wprowadzeniu Euro i zniewadze polskich wyborców, to muszę z kolei przypomnieć, że największą zniewagą wobec polskiego elektoratu jest nierespektowanie tego, co zostało przegłosowane w referendum akcesyjnym. Ja spotkałem się w Polsce z kimś, za kim stoi zdanie większości w kraju, a Pan, panie Kaczyński, jest rzecznikiem poglądów, które w Polsce są mniejszościowe. To jest namacalny wynik referendum.

Lech Kaczyński:

Pan nie będzie mi mówił, jakie poglądy mają Polacy. Jako Polak wiem to najlepiej.

Nicolas Sarkozy:

Ja nie spekuluję o poglądach Polaków. Ja tylko stwierdzam, jakie są wymierne dane o ich stanowisku, wynikające z referendum.

Źródło: Fronda czy jakoś tak.

4 Odpowiedzi to “Skandal w Paryżu”


  1. 1 vertok 11 grudnia, 2008 o 11:54 am

    To my w referendum akcesyjnym zgodziliśmy się na bełkot spod pióra Giscarda i sp-ki i jego mutację w postaci Lizbony ?

    Jakoś nie pamiętam tego pytania referendalnego.:)))

  2. 2 rydzykfizyk 11 grudnia, 2008 o 1:58 pm

    @vertok

    Nie. W referendum zgodziliśmy się na wprowadzenie Euro.

  3. 3 vertok 12 grudnia, 2008 o 5:36 pm

    :)) Tagi mnie zmyliły.

  4. 4 wiadomości 3 listopada, 2017 o 3:05 pm

    I used to be recommended this web site through my cousin. I’m no
    longer positive whether this put up is written by means of him as nobody else know such targeted approximately my problem.
    You’re wonderful! Thank you!


Dodaj komentarz